måndag 2 juni 2008

Ahhhh!

NU är jag klar med år tres betyg!!!! Jajaja, jag vet att de är försenade, men jag fick något slags hjärnsläpp och KUNDE bara inte skriva in dem i fredags, och så glömde jag koden för att komma in i systemet på jobbet. MEN NU så är de SATTA! Nu ska jag bara skriva in dem när jag kommer till jobbet kl 7.30 i morgon, och sedan så finns det väl en eller två personer som kommer att bli aningen besvikna, men jag har motiverat och motiverat och motiverat så jag är alldeles trött i hela jag.
Imorgon ska jag skriva in ettorna och tvåornas betyg. Tror jag.

1 kommentar:

Berander sa...

Vi har bara två betyg och de är svårt beroende på tentaresultat (alt. munta):
G
U

Kanske vore något? ;)

Kunskapskraven för G ska vara satta så att fortsatta studier, alt. arbet inte ska vara några problem. Fan tro't :P