tisdag 4 november 2008

Varma hjärtan

Hallå eller!

Hoppas att du har det bra och att du skämmer bort dig riktigt ordentligt.

Jag skulle vilja berätta detta för dig personligen, men jag kan inte bärga mig!

Du ska veta att du är en cool lärare, en riktigt bra en, och jag kan berätta att alla långa hårda, tuffa, kävande (men ack så roliga) lektioner har gett resultat.

Förra veckan var jag i Kina på utbyte. Där höll jag ett tal. På engelska. Inför kineser. Närmare bestämt 6000 stycken. Inte så många. (joooo!)

Utan ditt engagemang på lektionerna hade jag aldrig klarat detta. Jag kan inte tacka dig tillräckligt för ditt stöd, ditt tålamod och för att du är en sådan cool lärare, samt en cool person i övrigt. Jag kan sammafatta det på ett ungdomligt sätt - jag diggar dig grymt!

Så krya på dig och kom snart tillbaka! Skolan är tom utan dig!

Jag fick ett brev idag... Jag blev glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det stämmer faktist. Du är en underbar lärare!! Och människa!! Jag hoppas att det går bra för dig, och att du tänker på dig själv i första hand.. du är underbar, beundrad och älskad utav många, många många! Du lämnar spår i människors liv och hjärtan på alla sätt och vis. Jag hoppas innerligt att du inser detta, du är värd all kärlek i världen för den kärlek du sprider. Du är så god! Jag tänker på dig. Ofta. Jag hoppas att du kommer upp på fötterna igen, men ta din tid! Prioritera din hälsa. Var stark!!! KRAM!!

LottaN sa...

Usch, nu börjar jag gråta igen... Tack, tack snälla!!