söndag 18 maj 2008

Igen, nytt liv...

I morgon är det måndag och för att lura jinksen har jag börjat mitt nya liv redan idag! För nu SKA jag bli lite smalare, lite snällare, lite gladare och förbaskat mycket mer i form!
Maken var sååå duktig i helgen och sprang Varvet på 1.22.50, sju minuter under sitt tidigare personbästa och sa att han kunde dragit på ännu mer! Jävla karl! Man får ju komplex av att vistas i samma hemisfär.

Medan Maken rusade runt Götet, rusade jag och SysterYster runt på Liseberg med respektive telingar. Mina rusade runt långt mer än oss, men jag åkte i alla fall Kanonen. Fast det var slöseri med kuponger. Det tog nog bara 45 sekunder och jag hann knappt öppna ögonen! Fast det var bra läskigt!

Lille Anton var bedårande och även SysterYster verkade on good form.

Så nu har jag registrerat mig på jogg.se, jag har hasat mig runt min egen lilla komiform-bana på 3.8 km, och ska nu ta och lägga mig och SOVA, så att jag utvilad kan rusa till jobbet i morgon bitti och delge mina elever deras resultat på de färdigrättade nationella proven. Dessutom har jag korr-läst Bästa PA och badat bastu.

Inga kommentarer: