fredag 28 december 2007

Promises, promises

Hrrrr! Kallt och eländigt. Vi var ute en sväng vid lunchtid, jag och Hunden, men det var inte en inspirerad promenad. Alls. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Eller så har jag bara ätit för mycket julskinka. Fryser och känner mig inte alls bra. Vi var och skulle köpa brevlåda, men kom hem med LED-lampor och bacon snacks istället. Hunden hoppade glatt ur bilen och in i trädgården och snappade åt sig rugby-bollen på vägen och tyckte att jag skulle hänga på och leka, men denna matten lufsade bara kvartshjärtat runt ett par varv och gjorde lama utfall innan jag drog mig in i värmen igen.

Om ett par dagar ska jag börja min nya blogg. Jag har inte bestämt mig för om jag helt enkelt ska byta inriktning på den här ett tag eller om jag ska starta en helt ny. Inte heller har jag bestämt om jag ska skriva på engelska eller svenska... Det är ju inte någon som läser ändå, utom möjligen min käre make.

Nä, det får nog bli det här i fortsättningen också... Min idé är att göra en Bridget Jones-grej, med angivet antal units, daglig motion, vad jag ätit och hur jag känner mig. Eller något. Och kanske till och med få till det lite fyndigt... Ja, ja.

Premiär den första januari för
Mitt nya liv.

Inga kommentarer: