torsdag 3 januari 2008

Räddad åt eftervärlden

Nu har jag äntligen, efter närmare ett år, fått tummen ur och sparat ner mina dagböcker från det ganska instabila community där jag varit medlem sedan 2003 och nästan dagligen skrivit dagbok. Det tog en dag, men nu är allt räddat (tror jag) och nu återstår bara ett dygns slit med omformatering och att sedan redigera ihop alla Oxford-kåserierna, för dem har jag tänkt att ge ut på Vulkan.

Friskvårdsattsningen går så där. Blev ingen jogging-tur igår och en ganska modest hundpromenad, för det var så kallt och blåsigt, och i morse var jag och gav blod, och det är rent av livsfarligt att ut och springa i snöväder om man inte är tillräckligt blodfylld.

I kväll kommer prov nr 1: Maken har bestämt att ta ut mig på liten, romantisk måltid. Sedan ringde Malinen och sa att hon bokat bord till Quizzen på Harry's i kväll och att hon och Rocker-Jimmy nog tyckte att det kunde vara kul om vi kom dit.

DET GÅR inte att falla efter tre dagar! Så jag ska dricka mycket Cola och Sprite ikväll. Synd att det är lätt gångavstånd, annars kunde man ju garderat sig genom att köra....

Inga kommentarer: