onsdag 2 januari 2008

Ticktack

Tiden bara går... Jag får inget vettigt gjort idag. Borde ut och spåra med hunden, borde ta en jogging tur, borde städa i köket, borde leka med sonen som hänger omkring och inte har något att göra, men jag sitter här framför datorn och försöker motivera mig att göra något...

Helenan skickade en mycket nyttig länk till Vulkan. Samtidigt som jag konstaterar, efter att ha bläddrat i utbudet och provläst ur ett flertal genrer, att jag skulle nog kunna stå mig väl i konkurrensen, så får jag naturligtvis prestationsångest: Vem är jag som tror att jag är något? Vem skulle läsa, eller köpa, något jag skrivit? MEN mitt kortsiktiga skrivarmål är att ha sparat och redigerat min Haket-blogg och lagt upp valda delar på Vulkan innan vecka 8 är slut!

Sedan ska jag nog ta och sätta igång med den där jäkla matkulturboken... Om jag får ihop den över sommaren ska jag satsa 2.500 på ett publikationspaket.... Yes. Det ska jag göra.

Inga kommentarer: