fredag 18 juli 2008

Gott nog...

Ujujuj, vilken arbetsdag! Bästis och jag, med god assistans av Bästis son, har färdigställt trädgården för party. Baksidan då alltså. Visserligen behövs det kanske tio säckar täckbark till, men i princip allstå...(Det är en avledande manöver; om inte kriskålen syns finns den inte!)
Min rygg är buggered. Orkade inte ens gå och lägga mig, utan kände att jag måste sänka 3 glas vin, titta på två taskiga program, förutom mitt gulle-Suger Rush, (Har ni missat, så shame on you!) och blogga. Såå sur för att jag inte tog några för- och efter-bilder! Fy, vad vi varit duktiga! Och nu har jag verkligen en klar bild av hur trädgården ska se ut festkvällen! Behöver: Fyra stockar, 150 cm långa, ett gäng trasmattor och lite långa tygstycken och en massa marschaller.
Nä, i morgon SKA jag försöka få dit några kantstenar, så det är bäst att försöka gå och lägga sig. I morgon måste jag köpa tidningen själv och ta mina Rosenrot-tabletter. Glömmer ofta, och det gör en sådan skillnad!
Har insett att jag är i synnerligen sista minuten för att inbjuda bror!! Det blir morgondagens uppgift!

Inga kommentarer: