onsdag 9 juli 2008

Sommarslö

Besöket av Mammas nya mans dotters familj avlöpte väl. Inte så mycket mer att säga om det. De avlöstes av Makens brorson som kommit till GuruJim för att lära sig lite mer jonglering. Och lära ut lite också. Lillprinsen och Prinsessan har börjat träna med pois. Själv har jag varit bullmamma och bakat mer idag när ungdomarna var och simmade än jag bakat sammanlagt på ett år.

Dessutom har jag hämtat mitt WiiFit! Haha! Nu jädrar ska tanten bli smidig. Gjorde alla yogaövningarna jag fick och alla balansövningarna och joggade en liten runda... Hejdlös roligt sätt att träna på, även om det känns aningen absurt att springa på stället runt en virituell ö och jaga en hund. Men som sagt, hejdlöst roligt! Särskilt hula-ringarna! I alla fall att titta på.
Som sagt så är det jongleringsworkshop i hela huset nästan hela tiden. Jag och Maken passade käglor i går kväll. Jag hade glömt hur roligt det är!

Bifogade videos är ju lite mörka, men ni kan kanske förstå att grannarna kanske blir lite oroliga...

1 kommentar:

Berander sa...

Har testa poier själv, asroligt!!! Tre bollar kan jag hyfsat, att få omsätta det till eldfacklor hade ju bara varit grönjävligt koolt :)))

BTW, dagens ordverifirering: deddqogs