söndag 19 oktober 2008

Lite sol ute

Överansträngde mig lite igår när jag var med och hjälpte till på JOTA/JOTI. Det var ju så roligt att vara med! Men jag insåg också varför sköterskan inte tyckte att jag skulle börja springa igen än. Jag blev enormt trött av den korta cykelturen till affären för att köpa korv!

Kunde heller inte somna i går kväll, och vaknade kl 9 och kände mig långt i från utsövd. Men solen skiner ute, och jag borde passa på att få lite sol i ansiktet och ut och gå! Men jag orkar inte :-(

Hade också mina tvivel igår om beslutet att inte äta medicin. Men insåg också att jag är i månadens absoluta svacka, den som i vanliga fall kan kännas alldeles oöverstiglig, så allt är som det brukar igentligen, och kan jag ta mig igenom de här några dagarna till mens utan att hoppa i ån ska jag nog kunna klättra ur det här depphålet för egen maskin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig ... Jag har själv haft sådana svåra perioder och behövd mycket hjälp av alla möjliga. Men det går över till slut och då är man mycket starkare. Kram.