tisdag 28 oktober 2008

Tröstlöst känns det som...

Det var jätteroligt att ha AntonKlanton här, men uff vad trött jag blev! Maken skulle på grabb-fest och jag gjorde det stora misstaget att dricka några glas vin framför teven. Det var gott, och jag kände mig avslappnad och lagom mosig när jag gick och lade mig, men energinivån idag har varit låg.

Var inne en sväng på jobbet för att träffa Panzer. Jag hade tänkt att gå till färghandeln för att köpa lite pysselmaterial, men Panzer tyckte att jag gott kunde roa mig med lite pappersmodeller i stället. Han rekomenderade ljudbok och papperspill som terapi, så jag tog vägen om biblioteket tillbaka och lånade en 22 cd-version av en deckare av Elisabeth George. Jag tog ändå en sväng till färgaffären lite senare på eftermiddagen, för hunden behövde ut och jag ligger dåligt till på stegfronten. Men de hade inte lask, som jag behövde för att slutföra min TG-läderskrivboksfodral. De hade inte några schabloner med orientaliska skrivtecken heller.

Var hos psykologen i går. Det gav väl inte så mycket annat än att jag blev jätteorolig för att jag inte har sjukskrivit mig ordentligt och ganska övertygad om att inte företagshälsovården kommer att kunna erbjuda mig den hjälpen jag behöver. Ska träffa honom igen den 12e. Han trodde inte att jag skulle vara tillbaka på jobbet i november heller. Det tror inte jag heller.

Inga kommentarer: