onsdag 8 oktober 2008

Utvecklad

Helgens utbildning på Gilwell rörde upp en del och öppnade små hål i livsväven. Jag insåg helt plötsligt hur trött jag är. Måndagen tillbringades med ett evigt spring och jag insåg helt plötsligt att jag inte hade något närminne. På mötet med den pedagogiska utvecklingsgruppen ville jag bara springa därifrån. Så jag sjukskrev mig igår och blir hemma resten av veckan.
När jag nu har inte gjort något slår det mig att det är underligt hur mycket man kan uträtta under en arbetsdag och ändå känna att man inte gör tillräckligt, när dagen går så oerhört fort när man inte uträttar någonting.

2 kommentarer:

Berander sa...

Vad hände på Gilwell egentligen?! Kramas!

Anonym sa...

Skickar små tjocka, kramgoa, reiki-änglar till dig så att du får bort bruset och hör din själ och kan andas! kramar