måndag 22 juni 2009

Orka!

Vaknade när Maken gick till jobbet vid sex, och kunde inte somna om förrän vid åtta. Vaknade sedan halv elva! Och var skittrött!

Jag har inte sprungit en mil idag. Jag har inte heller diskat, eller skrivit något mer. Jag har inte sorterat tvätt eller låtit bli att skåpsäta. Däremot har jag promenerat med son och hund och avlagt visit hos gammal faster, bakat tigrerad sockerkaka, läst 40 sidor (begriper inte varför det tar sådan tid att läsa den där boken!) lagat frittata av rester från midsommar, hängt upp lakantvätten och klarat ut ett elevärende. Ja, eller det sista gjorde egentligen min rektor åt mig, men jag behövde ändå leta upp korrespondens och ringa ett samtal. NU vill jag har sommarlov!

Det går inget vidare med pointsräknandet just nu. Men IMORGON, DÅ ska jag fylla igen! Eller nä, NU ska jag gå in och fylla i...

Inga kommentarer: