torsdag 18 juni 2009

Sommarlov

Och jag vaknar kl 6. Hahaha.

Igår var jag inne en timme och städade lite på jobbet. En timme räckte. Sedan pantade jag alla PET-flaskorna och gick och köpte mig en ny hängmatta. Och två kuddar. Den var mycket kortare än den gamla, som ungarna förstörde, och min fina upphängningsgreja mellan träden funkade inte, så jag fick utsätta mig för livsfara och hämta den tunga kättingen i säljträdet som nödlösning. Eftersom jag inte äger en bultsax (det är ett av de få verktyg som vi inte äger och inte använder)(Vi äger många verktyg som vi inte använder) så ser det lite amatörmässigt ut för närvarande. Efter midsommar blir det en trip till järnhandeln.

Nu ösregnar det. Och min hängmatta och mina kuddar ligger där ute och fryser, utan mig. Och själv ligger jag här, och vill inte gå upp.

Inga kommentarer: