onsdag 9 september 2009

Jävla dator...

Min dator går inte att uppdatera till IE8 av någon anledning... Jag är fast i 6-helvetet och får finna mig i att inte surfa med flikar.

Vad värre är är att First Class försvinner från datorn med ojämna mellanrum, vilket är synnerligen irriterande. Först öppnas Outlook om man klickar på FC-ikonen, och sedan försvinner också ikonen! Ibland, men bara ibland, kommer den tillbaka och fungerar som vanligt om datorn startas om. Synnerligen irriterande, och GANSKA så tidskostande!

Suck. Får väl lämna datorn till Kerfi för "blåsning". ORKA hålla på och pilla.

2 kommentarer:

Berander sa...

Oavsett blåsning rekommenderar jag Google Chrome - bästa browsern jag använt och jag har använt allihop.

Visst, ibland måste jag använda IE; banken ser konstig ut, men funkar, CSN funkar dock inte med GC, så där kör jag IE.

Safari tar jag till ibland när jag vill ha lite mac-känsla. Firefox har jag aldrig gillat riktigt och Opera kör jag bara på telefonen och Wiit.

Lycka till :)

LottaN sa...

Närvaroprogrammet funkar inte med Chrome, och det är så jäkla irriterande att klicka på länken och sedan vara tvungen att kopiera adressen, öppna IE och klistra in och ha sig. Måste kolla surfmöjligheterna på Wiiet. Har inte kommit så långt där. Gillar inte heller firefox, har inte testat safari... Varför kan det inte bara finnas en - bra - och gå av sig självt och fungera!!!