fredag 4 september 2009

TGIF

Hemma och jättetrött. Lade två timmars förtroende tid på jobbet innan jag gick hem för att ha lektionerna förberedda på måndag. Lik förbannat kom jag på när jag kom hem att jag hade glömt ta ut glosorna till B-kursen. Jaja, jag får ta det i helgen någon gång, orkar inte nu. Har ju faktisk 2h och 45min kvar den här veckan. Men när jag bokfört resultat och skrivit färdigt närvarolistorna så är det nog plus minus noll. Men det är bra! Det är första gången sedan hedenhös jag inte haft en "förtroendetidsskuld" att reglera!

Förra året lade jag dessutom ut glosorna på www.glosboken.se, men jag har insett att det är del av det merarbete som jag inte ska pyssla med. Eleverna får fixa själva.

Det blir kyckling till middag. Och fredagsmys. Fy, vad svensson! Maken ska ut med grabbarna, och jag var bjuden på AfterWork, men orkar inte. Går väl och köper en flaska gin och sutta på i helgen.

Inga kommentarer: