torsdag 10 september 2009

Saknar min man...

Skulle kanske ringt, men orkade inte riktig. Har bara skällt på ungarna och varit besviken på mig själv. NU har vi i alla fall fått dammsugit större delen av huset, toaletterna är städade och luktar gott. Jag SKULLE ha gjort mycket mer, men valde att dricka rödvin och softa framför teven. Och äta rostat bröd med kaviar och ost. Skyller på att jag behöver kalcium.

Jobbet går ganska bra. En lägsta nivå funkar ok. Kanske är det som den Visa Kollegan säger; att jag är så mycket mer än de andra i alla fall, så en sänkning bara är att anpassa sig till en normalitet. Men sååå stresskänslig är jag! Jag börjar glömma och missa igen. MÅSTE lugna mig!!! Jag tycker ändå inte att jag jobbar så hårt. Det enda jag ligger efter med nu, är Upplysningstexter, 30 st. Och det tack vare tekniken; det gick inte att skriva ut när det skulle redovisas.

Nä, borde kanske ta och lägga mig. Har inte ens duschat efter eftermiddagens dwogg. Skit i samma. I morgon åker jag hem till Oxford!

Inga kommentarer: