söndag 21 februari 2010

En blygsam start

Som ni kanske minns hade jag lite lätt betygssättarångest i slutet av förra månaden. Den sentens som jag då formulerade lade jag upp på OH i alla klasser. Den verkade gå hem. Jag kopierade också upp den på A3 och satte upp den på min arbetsrumsdörr. Där har den väckt stor uppmärksamhet bland kollegorna och en av dem föreslog att jag skulle låta trycka upp den på T-shirts.
Jag lade ut en förfrågan på intranätet i går kväll och väntade mig inte egentligen några svar, eftersom det ju faktisk är precis i början av lovet. Men nu har jag redan tre beställningar. Nu ska jag bara få in offerterna från de lokala tröjtryckningsföretagen. Det ska ju naturligtvis vara eko-tröjor...

1 kommentar:

jeppan sa...

du är la go. Jag gillar skarpt din kommentar på arbetsdörren och att du tänker gå längre än så till *Tshirt tryck.
Vi borde kanske alla i korridoren med jämna mellanrum sätta upp små deviser, så kunde vi ha guidad tur med elever med jämna mellanrum.