fredag 20 mars 2009

Aaaah!

Tittade in på jobbet och bokade upp ett utvecklingssamtal, råddade ett projektarbete, fick ett par presenter, skrattade och gick sedan ut i vårsolens glans och gled hem. tänkte först att jag skulle gå en långis med hunden, men blev sur på Lillprinsen som påstod att han ALDRIG hört att förste man hem skulle ta ut hunden, så bara för därför så fick han ta hunden!

Sedan vann ängeln med de vita vingarna och jag snörde på mig skorna och joggade ut i solen, genom industriområdet ner till den gamla tippen, rundade vindkraftverken i den småkalla motvinden och svettades ganska ordentligt. När jag kom hem mätte jag upp sträckan på www.jogg.se . 6,5 km! Helt ok. Nu kan jag unna mig ett glas vin i kväll.

Dagens mat:
Två rågbrödssmörgåsar med ost, resp. rökt renstek, yoghurt med hallon, kaffe
Marockansk linssoppa, mycket mumsig tredje dagen i rad också.
I kväll? INGEN jäkla aning.... Förslag?

Inga kommentarer: