söndag 8 mars 2009

Slut på söndag

Tittat på konstig film... Manchurian Candidate... Wierd, men bra. Men nu är jag sömnig och ska läsa Fem på tjuvjakt för Lillprinsen innan jag somnar natten.

Ren är jag, insmord med mjukgörande överallt, fast magen är fortfarande lite pluttrig, och det blev 15 minuter Wii istället för 30 minuter löpning. Det dumma var ju att när jag hade sovit middag så sken solen, men då var jag så trög att det inte var aktuellt med spring, utan blev Superhuula och slalom. Inte fullt så svettigt, men balansmusklerna i fötterna var bra trötta. Jag hade gått upp en kg sa vågen.

När jag låg i badet och lyssnade på Van Morrison och kände att jag nog ville gråta lite, kom jag på att det är PMS-vecka. Så det är kanske inte så konstigt om jag är lite labil. Eller så är det bara 40-årskris.

Inga kommentarer: