tisdag 24 februari 2009

Update

Söndagens insamlingsresultat: 520 kr, en icke föraktlig summa!

Maken har anlänt, jag höll på att säga fäderneslandet, vilket vore lögn eftersom han är uppfödd på stekt njure, bacon, ägg och flottiga korvar. I sandaler i fruset snöslask, brun som en pepparkaka, med en veckas skäggstubb såg han ut som värsta surfar-bummen, snyggare än ever.

Fast jag var sur för att han ignorerat min uttryckliga önskan om att slippa köra från Halmstad till Varberg tillbaka till Falkenberg mitt i natten, och dessutom diskvalificerat sig själv som chaufför genom att ta ett par flygplansginåtonnic. Hade god lust att bara vägra, men jag tyckte synd om Henriette, som det visade sig ÄNDÅ skulle sova hos en kompis i Varberg, och alltså lika gärna kunde sovit i vår källare och blivit skjutsad hela vägen hem på morgonen! ARG!

Nu är jag lite snällare, men det känns underligt att ha honom tillbaka. Skönt, men konstigt. Men jag vänjer väl mig.

Emeles: Han skickar sin dagbok och snart en länk till Picasa-albumet och är beredd att svara på frågor! ;-)

1 kommentar:

Emeles sa...

Skicka dagbok?

Är han brun?