söndag 18 januari 2009

Attans...

Fel lag åkte ut. Naturligtvis. Magnus kör väntade sig att åka, och blev nog lika förvånade som hela Falkenberg att det blev Wells som fick gå. Berander spekulerar i om det kan vara så att de drabbades av "äh, de går vidare ändå"-syndromet, och jag tror att det är nog troligt. Falkenbergarna roade sig med annat ikväll, och glömde ringa. Fast vi ringde 6 gånger, en för hunden också, och Maken blev röstad åt han också fast han befann sig i luftrummet ovanför central-afrika. Jag fasar för nästa telefonräkning.

Fnitterfiorna är fortfarande igång. Jag har varit nere med ett extra täcke och hundra kuddar, pekat ut lampknappar, och talat om var frukosten finns, ifall jag inte vaknar. MEN jag måste ju upp! Ingen annan kommer att ta hunden i morgon bitti. Isch! Men de verkar ha mysigt. Två av tjejerna som inte tänk sova över ändrade sig och hämtade/ringde efter mor med grejor. De har klämt i sig en massa snacks och varsin pannacotta och förhoppningsvis borstat en eller annan tand. Födelsedagsbarnet är nöjt med dagen.

Godnatt. Ses i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja, även som Falkenbergare trodde jag att de andra tre körer var bättre. I alla fall sångarna.