torsdag 15 januari 2009

Helt såld

Makens uppsats är färdig och han har försvarat den. Det gick bra! Massor av små ändringar, men inget allvarligt. Tack och lov! För att fira gick vi allihop, respondenterna och respektive ut för att äta middag tillsammans. Mycket trevligt och mycket gott! Servitrisen tyckte att det var bra att jag frågade om jätteräkorna var ansvarsfullt framodlade och om de hade rättvisemärkt, ekologiskt kaffe. Det hade de inte, men hon tyckte det var himla bra att jag frågade.
Och jag klarade dagens points! Tack vare planering och två timmars hundpromenad. Restaurang i morgon också. Huvva. Och födelsedagsfirande på lördag. Det blir tufft detta.

Helt såld på Lykke Li! Tack Spotify för att du finns, så man kan dyka rätt på de där artisterna som man skymtar. Insåg igår att jag inte fixar mer än ett par låtar med Amy Macdonald. Så behöver man ju inte gå på niten att köpa ett helt album liksom. Oh, Lykke Li, nu ska jag somna i din famn!

Inga kommentarer: