tisdag 20 januari 2009

Känd från tidning

Precis när jag avundsjukt läste artikeln i Lokalblaskan om Design-Emilie, MissMumin och Berander, väste Tardis i telefonen. Jag skummade snabbt igenom de sista raderna och upptäckte adressen till min egen blogg!
"Länk till din blogg finns i HN, bah så du vet!" sa telefonen.
Tack, kära Anonyme Tipsare ;-)
Men nu kanske någon LÄSER min blogg! Och märker att jag, trots att jag är lärare inte kan stava, att jag inte alltid är så där litterärt korrekt och rent av tråkig. Nu fick jag lite prestationsångest tror jag...

F ö så visade den fruktade vågen på -1,3 kg i går! Trots två restaurang-besök och en rejäl bit moussetårta från Bästa Fiket.

Nu är det nog bäst att jag släpar mig till jobbet. Tant Rektor vill Tala med mig (och min vikarie). Heavy!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, neeej lotta. VÄRLDENS bästa fik är så klart Falkmanska. Ljuvligt!! Grattis till publiceringen! Jag tror att vi får läsare i typ två dagar, sen så kommer ingen orka med våra tråkigheter. Inte mina iaf. Jag fick en kommentar igår "din blogg är tråkig", HAHAHHA! Ha det bra, kram!