lördag 17 januari 2009

Hjälp!

Huset invaderades just av 5 ytterligare tjejer mellan 11 och 15. Urk! Källaren är laddad med chips, ostbågar och läsk, Xboxet laddat med Lips, DVDn med Blades of Glory. Jag ska vara en ansvarsfull vuxen, äta morotsstavar och dricka light-läsk framför körslaget, när undomarna dragit sig ner i källaren. Vi får se hur länge jag kan hålla mig vaken; heeeelt zonkad nu på eftermiddagen! Har glömt att utfodra telingarna, så det får väl bli smörgås till Lillprinsen när han blir hungrig. Prinsessan lär väl inte bli det efter att ha klämt i sig hundra ton av chips. (Märk; Hon var noga med att det skulle köpas Loka och göras Guacamole och morotstavar som alternativ, allt är glutenfritt och mjölkfritt, och jag har t o m varit och köpt glutenfritt bröd till Hannas frukost i morgon. Guuuuud vilken husmor jag är!)

1 kommentar:

Anonym sa...

De verkar ha det jättemysigt! Synd att Falkenberg lämnade körslaget.