måndag 12 januari 2009

Jag var där!

För att få ännu mer publik bjöd Varbergs innebandy klubb på fribiljetter till söndagens match mot Jönköping. Maken var på och skaffade fyra biljetter för familjeutflykt. Nu är det ju fler i familjen än jag som inte är så vansinningt idrottsintresserade, så Lillprinsens kompis fick följa med istället. Jag gick för att skåda Robban Wells, som lovat komma. Och han kom med hela Team Falkenberg (varav två medlemmar är gamla elever till mig). Matchen var faktiskt kul att titta på, och det var röj i lokalen hela tiden. Lillprinsen var eld och lågor och vill gärna gå igen. Jag har dessutom lovat att vi ska ut och jogga ihop i helgen. Ja, en nio-åring ska jag väl kunna hålla jämna steg med i alla fall!
Undrar om man kan få aktivitetspoäng på Viktväktarna för applåder?

Inga kommentarer: